søndag 21. oktober 2007

Informasjon Nils Petter Sve

Her er den Infoen eg gar fått frå Fylkeskommuna når det gjeld Transport til og frå Geiranger.

Anita Vingen fra vår info-avdeling kan hente Nils Petter Sve på Liabygda ferjekai. Hun tar ferja fra Molde kl 0745, og etter mine beregninger vil hun være i Liabygda ca. kl 0915 Jeg ser det går ei ferje fra Stranda kl 0845, så da blir det ca. et kvarter å vente for ham. ( Anita's mobilnr. er 95299623). (Du kan jo be kulturskolerektoren som er lokalkjent sjekke dette for sikkerhets skyld). Anita vil hjelpe ham å finne fram til plenumssalen når de kommer til Union, og hotellet vil selvsagt være behjelpelig med oppkobling av utstyr. Han er hjertelig velkommen til å spise lunsj på hotellet. Han velger selv om han vil spise sammen med oss andre til lunsj kl 12, eller om han vil spise etter han er ferdig. Når det gjelder hjemreisen vil vi bestille taxi til ham fra Geiranger til Eidsdal, slik at han rekker bussen fra Linge kl 1450. Dersom Nils Petter lurer på noe, kan han ringe meg på tlf. 99 25 68 91. Takk for hjelpen så langt. Mvh Kari


Du må videre ta vare på kvitteringane/billetten på ferga. Du vil sikkert også få penger til buss/fergebillett når du skal heimigjen.


Om det er noko du eller mor/far lurer på så er eg tilgjengleg på 99098057 i heile dag.
Eg har gitt melding til skulen om dette oppdraget. Dei er positive, men reint formelt så er det foreldra som skal søke permisjon, så de må nok sende ei melding til skulen om dette de også Det vil ikkje bli ført fråver denne dagen.

mvh
Trond Otto

Ingen kommentarer: